Ste se že kdaj vprašali kolikšen prihranek lahko ustvarite v vašem gospodinjstvu? Verjetno ste se že vprašali in verjetno ste že uspeli prihraniti kakšen Euro. Toda akcija kuhinje, ki ste si jo pravkar ogledali lahko pomeni velik prihranek za vaš družinski proračun.
Torej dandanes se zadeve prodajo, ker je nekaj tako zelo dobro, oziroma ker je nekaj tako zelo poceni. In če lahko pašteto oziroma pasjo hrano kupimo neglede na višino cene, saj se le ta malenkostno razlikuje se vse skupaj obrne na glavo, ko kupujemo kuhinjo.
Tako je nakup kuhinje pomeni, da se je pravkar odprl lov na akcijo kuhinje po naši izberi. Seveda bomo iskali tisto pravo kuhinjo, toda pogled na ceno tekočega metra kuhinje bo igral veliko vlogo pri sami izbiri. Če se sprašujete zakaj preprosto poglejte cene kuhinj. Danes preprosto ne morete kupiti slabe kuhinje, saj so vse kuhinje opremljene z najboljšimi elementi, najboljšimi materiali in najboljšimi premazi. Toda vse to najboljše pomeni, da cena ni nizka.
Toda obstaja ena majhna prednost, ki jo kupci lahko izkoristimo. Trgovci morajo konstantno menjevati prodajni asortima, to pa pomeni, da morajo zelo hitro prodati trenutno ponudbo kuhinjskih elementov. Situacija je postala zelo podobna avtomobilski industriji. Dogaja se namreč, da se trendi v designu in izgledov kuhinj kaj hitro spreminjajo, to pa pomeni, da kupci kaj hitro opazijo, da trgovec ponuja zdaj že zastarelo kuhinjo.
Trgovci se seveda tega zavedajo in pri svojem delu uporabijo vse trike, ki jih lahko uporabijo, da trenutne kuhinje tudi prodajo. Trgovci seveda poskrbijo, da redno oglašujejo akcije kuhinje, kjer se cene spustijo tudi za petdeset procentov. Vse to v želji, da se stranka kar se da hitro odloči za nakup kuhinje.
Torej akcija kuhinje lahko povzroči, da se zgodi hiter nakup, zdaj se morajo kupci le prepričati, da trgovec ne zlorablja samega naziva akcije za prodajo kuhinj, kjer dejansko akcija ni obračunana.