Vse večje povpraševanje po optimizaciji spletnih strani ima za posledico porast agencij, ki nudijo storitve na SEO področju. Po njihovih storitvah povprašuje vse več uporabnikov spleta, ki so imetniki spletnih strani, za katere si želijo izboljšati pozicijo na Googlu. Spletni strokovnjaki za optimizacijo najprej analizirajo spletno stran. Pri tem izvršijo njen pregled na enak način, kot ga izvaja Google oziroma drug spletni iskalnik. Po pogovoru s stranko se odločijo, katere ključne besede bodo optimizirali.
V naslednjem koraku, on-site optimizaciji, poteka prirejanje spletne strani z vseh zornih kotov. Vse na spletni strani mora iskalniku posredovati uporabno informacijo o tem, čemu služi oziroma kaj se prek nje promovira ali prodaja. Google je zahteven – namena ne bo prepoznal zgolj na podlagi besedila in slik. Sledi off-site optimizacija spletnih strani, pri čemer strokovnjaki pridobivajo povezave s spletnih mest, povezanih z dejavnostjo, ki jo opravljate vi. Gre za objavljanje člankov na v Googlovem merilu močnih in avtoritativnih spletnih straneh. Članke se objavlja tako na lastnih kot tujih spletnih straneh. Bistvo tega je, da so vhodne povezave čim bolj raznolike.
Ko optimizacija spletnih strani začne kazati prve sadove in se tudi vi prepričate o tem, da vaš denar ni šel v zrak, je treba nadaljevati s tretjim korakom. Gre za daljnoročno objavljanje člankov, ki smo jih omenjali pri off-site optimizaciji, vendar v zelo manjšem številu kot v koraku številka dve. Vsako novo vsebino, ki jo sproti dodajate na spletno stran, pa je treba on-site optimizirati. SEO mojstri imajo torej polne roke dela. Cene optimizacije so zaradi specifične narave strani zelo raznolike. Nobena spletna stran ni enaka, zato tudi nobena cena ni. Kljub vsemu pa se spletne SEO agencije trudijo oblikovati kar se da ugodne pakete za tiste, ki šele začenjajo z optimizacijo. Izberite tako podjetje, ki nui stoodstotno garancijo na zadovoljstvo.